Účinná forma reklamy za málo peněz. Pokud se tedy provede dobře. Vyvarujte se chybám a získejte více zákazníků. V článku vám ukážeme, jak na to.
Je to až k nevíře, ale reklamní polepy aut se řadí mezi nejúčinnější a nejefektivnější formy reklamy. Výhodou není jen jejich nízká cena. Auto nabízí i dostatečně velkou plochu, se kterou si může designér do sytosti pohrát. Pokud se mu podaří vytvořit design, který má hlavu a patu, mnohdy z toho plynou bonusové zisky a příval nových zákazníků. Jak to ale je se samotným materiálem? O tom si povíme v následujících řádcích.
Samolepící fólie – levná a účinná varianta
Samolepící nadpisy a reflexní polepy jsou nejčastěji vyráběny ze samolepících fólií. Design je na ně nanesen za pomoci velkoplošného tisku. Velkou výhodou samolepících fólií je jejich životnost. Pokud je správně nalepíte, vydrží na vašem autě či ve výloze i více než deset let. U fólií s UV laminací se životnost ještě prodlužuje.
Výroba polepů s UV laminací zajišťuje i vyšší ochranu laku. Mechanická poškození v podobě škrábanců či oděrů jsou tak spíše výjimkou. I po letech navíc zůstává barva stejně sytá a stálá. Díky své relativně nízké ceně tak tento způsob reklamy stojí minimálně za zvážení.
Celolep a magnetická fólie
Další možností je celolep. Ten zakryje celý původní lak, čímž lze snadno docílit kompletní změny vzhledu. Za relativně nízké náklady je tedy možné sjednotit firemní identitu vozového parku. Fólii z karoserie snadno odstraníte. V případě jakýchkoliv nutných změn tak nedojde k poškození původního laku.
Mezi další varianty patří řezaná reklama a magnetická fólie. Řezaná reklama využívá jednodušší a méně barevné polepy. Magnetická fólie zase nabízí jednoduchou montáž a demontáž. Můžete ji tak snadno a rychle sundat z karoserie bez poškození laku i samotného reklamního prvku.