Co je retail management a jak ho uplatnit právě ve vaší firmě? Nechte si poradit od zkušených odborníků a nastavte si firemní procesy tak, abyste získávali čím dál více zákazníků.
Kvalitní zákaznická podpora je půlkou úspěchu
Nejde o to jen zákazníka získat, ale také si ho udržet. To je umění, které ne každá firma ovládá. Udržet si zákazníka v době, kdy má tisíce možností, kde nakoupit, je zkrátka oříškem. Musíte mít nejenom správně nastavenou zákaznickou podporu, ale také je nutné nastavit si správně i další firemní procesy.
Odhalte své silné a slabé stránky
Jestliže oslovíte to správné call centrum, navrhne vám vhodnou strategii v řízení firmy. Pomůže vám nastavit firemní procesy na základě detailní analýzy přímo na vašich prodejnách. Odhalí vaše silné a slabé stránky a také vám odborníci zanalyzují, co by šlo případně zlepšit. Externí call centrum vám rovněž pomůže s nastavením metrik při pohledu na váš retail a bude vám asistovat při zapracování nových procesů ve vaší společnosti, včetně kompletního zaškolení.
Distribuce a skladování zboží
Call centrem, které vám může pomoci, je i společnost Axxel, mezi služby call centra patří například generování leadů, sjednávání schůzek nebo akvizice nových klientů. Kromě toho vám může pomoci s odbavováním zboží, respektive s kompletací balíků, s polepováním zboží etiketami nebo kontrolou kvality a tříděním produktů. Zajistí pro vás i skladování zboží, ať dlouhodobé nebo krátkodobé. Axxel na českém trhu figuruje už od roku 2007 a pomáhá firmám i na Slovensku. Díky ní můžete začít podnikat lépe a efektivněji. Firma Axxel přispívá ke zvyšování etické úrovně českého podnikatelského prostředí a rovněž pomáhá – zaměstnává osoby se změněnou pracovní schopností.
Zanechte odpověď